vi hade iallafall tur med vädret

igår:
missa och skriva igår de blev lite stressigt. dagen började som vanligt, bra. gröt med blåbär hallon jordgubbar och björnbär. åh jag blir så bortskämd här i england, menar de e ju till och med förska bär. gjorde lite skolarbete sendan, börjar känna mig så stressad dock menar de är bara 12 ynka pynka dagar kvar.
eftre de tyk jag att jag hade varit så ducktig med att inte shoppa på två dagar så tyk jag behövde en liten belöning för de:) de blev en gul ögonskugga 3 par trosor en bh och två ringar. och juste hitta en lite sminkväske kitt den var så fin med ugglor till och med. tyk ugglor passade min smarta personlighet.. (kommer till de senare i inlägget) sen gick vi hem åt lite mat, sen blev de tuben till london vi skulle träffa en av beas andra kompisar. en riktigt populär prick de där.

men de var så irriterande, vi skulle ta bussen till stället vi skulle möta honom. från tomma intet frågar en kille vart vi ska av bea svar och han säger aa men då ska ni av nästa..... nej helt fel, hållplattsen hade inte ens någon what so ever gemenskap med namnet vi skulle ha hoppat av på. så vi fick gå i fem minuter, ingen lång strecka precis men med väldigt höga skor på lite halft kullersten, jag ser inget roligt i de och vem fan hjälper turister när man tydligen inte ens vet själv vad plattserna är?

när vi skulle hem var hillingdon stationen av stängd så istället för att krångla med tåg och sånt tog vi en taxi. man fick ju använda sin svenska charm, haha taxin körde tydligen inte bort från london området men vi var svenska så de var lugnt ;)  kom hem allt var bra var bara sjukt trött så bara slängde mig i sängen och somna på sturt.

idag:
när jag vaknade gjorde jag min dagliga morgonrutin eftre jag varit ute, kollar i väskan så allt är med. nopp min plånbok är borta och nu snackar borta. inte mitt vanliga paranoida borta för då e den gämnt borta, utan nu fanns den inte. jag fick sån panik alla mina kort matkortet från skolan ,pappas coop kort, scn ,lägg, visa kort, svenska busskortet och ca 500kr (fråga mig dock inte varför alla dessa kort, för de första vf ens vissa kort e med till london överhuvudtaget och för de andra vf dem var med den kvällen) och att jag ens kunde tyk att ugglor skulle passa min personlighet? pff!

och nu kom jag på att mitt längtade gratis kaffe på donken när jag kommer inte kommer bli av.. de där lilla samlar kortet man ska ha ja den låg i  min lilla plånbok.. aa visa lärdoms pengar svider mer än andra. men men detta kankse kan hindra mitt lilla, lilla shoppingberoende:)

idag har vi bara tagit de lugnt jag och hanna ska räkna lite matte eftre vi kommer hem från starbucks sen blir de nog en mysig liten film i en liten säng med fyra ihop pressade brudar men vad gör man inte för att få se filmer. nej nu ska jag vara lite sosial med alla de andra, hoppas alla har de bra där hemma
tátá

Kommentarer
Postat av: Evangelina

bara 12 de e ju underbart. saknar er så himla mycket. hälsa alla så himla mycket ifrån mig :) pussar

2009-03-22 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0