vart tog ni alla vägen :(

idag var peter snäll och tog med sig våra kartonger med kläder till sitt jobb. har inte listat ut vad han jobbar med men gissar på att de typ e som posten :) men de känns så tomt utan alla kläder. har inge urval längre. detta kommer låta så dumt men idag var de första gången jag hade på mig en outfitt med kläder som jag redan har haft på mig i skolan. har alltid innan lyckats på något märkligt sätt att alltid ha på mig något nytt. men men tror inte dem i skolan e så himmla uppmärksamma på, om man har haft typ ett par byxor mera än en gång på en månad :P

gick upp vid halv åtta tiden och fast jag fick sova mer än vanligt, var jag nog mest tröttast denna morgon. men som tur e, e hanna med och hon e lika lurkig som jag ibland så vi tog bussen till skolan :) jätte mysigt! vi satt där på morgon bussen och lyssna på spice girls.

satt i skolan och jobba på med slut finishen och mina damer och herrar: JAG E KLAR :D:D (har bara några små noteringar som ska skrivas på varje sida, men de tar jag imorgon)

skulle hjälpa hanna med att kopiera lite grejer, slutade inte så bra för henn och nej jag var inte till stor hjälp.. hon skulle förstora en sak men på alla försök lyckades vi typ bara få med ett litet hörn lr nått. jag med mitt dåliga tålamod satte mig på en soffa och lät henne försöka sj (blev inte till de bättre) under tiden satt jag där och kolla runt lite och ser att de har utförsäljning på filmer. dem hade svan prinsessan :D:D på engelska och allt! lr ja sj klart e de på eng men iaf. köpte oxå dirty dancing. eftre som de var speciall pris 3 för ett pund köpte hanna aristocats.. hur glad som helst gick jag till kassan med min nyfunna skatt. kom precis på att folk borde undra vf i hela friden jag på 18 vintrar köper två barnfilmer? (höll i hannas oxå) nej de blev lite pinsamt och menar kan ju inte säga högt till hanna gud va glad min syrra kommer bli för de här filmerna, om jag skulle säga de för att få alla att förstå måste jag ju säga de på engelska. men alla i skolan vet vid detta lag att vi e svenskar så vf skulle jag säga de då på engelska, skulle ju bli ännu mer uppenbart att jag köpte dem till mig sj. aja köpte dem och la dem snabbt ner i väskan :)

kolla på svanprinsessan sen när vi kom hem gud va jag gillar den :)


tror inte min lärare gillar mig asså :P när jag gjorde moudbourden skulle jag ha med lite poesi (skrivit den sj till och med) i den, från ett utav mina kolage. hon ville att jag skulle ha lite mer punk inspererande och tyk att en av mina andra idéer från boken var rolig att mixa ihop.. denna idé kommer från six pistols, de där med god save the queen med bokstäverna utklippta från tidningar. jag hade gjort samma bara att jag hade skrivit god save the aristocracy.. så hon ville alltså att min poesi fras skulle vara utklippt i tidningspapper boksatav till bokstav. vist sjukt kul att göra de om man kanske ska skriva en mening.. mitt var på 24 ord alltså var jag tvungen att klippa ut 113, räknade jag press ut. vilket e ju ännu roligare med tanke på att jag alltid sagt att talet 13 lr 113 förföljer mig.. juste bor på nummer 13 oxå, har glömt att säga de. har oxå hafr fler "13 händelser" men kommer inte ihåg dem längre och orkar inte skriva dem andra jag kommer ihåg :P
iaf de jag ville ha sagt med detta e att jag har sjukt ont i mina fringrar och händer. men men jag klagar inte jag e i london och lever livet :)

vi ses om 47h och 30min:) (usch va snart de e!) mor och far och ja jag saknar er lite, men förlåt e de något jag saknar nu e de cheesballs och en disny film!

saknar mina vänner oxå men vi ses snart oxå :)

hade bra alle sammans nu ska jag
hoopa ner i min säng och njuta av tiden jag har kvar:) innan jag ska upp igen och jobba :P


cheers!


Kommentarer
Postat av: mamma

Frukost med tecknad film på lördag?

vi har köpt Madagaskar 2!

Puss puss

2009-04-01 @ 22:45:32
Postat av: frida

Åh snälla kan vi !

men vi får göra de tidigt på morgonen för jag ska träna:)

2009-04-02 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0