håll ditt huvud högt

jag har nog haft den sämsta natten hittills! klockan ringde varannan timme eftre som jag ville bli av med de där munsåret. och så klart ska man ha en människa brevid sig i sängen som kastar från sida till sida... men men karma gona get you säger jag bara, vid ca 4 tiden rammlar unger med en smäll rätt ner på golvet. de värmde gott i hjärtat, låg faktiskt och väntade på de:P

dagen gick väl bra, fått klämm påinsperationsbilderna nu, börjat jobba lite mera abstrakt så de blir nog bra de till slut hade lite problem dock att få färg att fastna på klockramen men med lite lim och allt löser sig :) började sen på en annan bild med rokokomönster. hade den här tanken att skriva ut massa rokokomönster från google och sen klistra fast dem på ett annat papper, för att sen rita i samma still och binda ihop varje mönster med varandra.. jo men de var ju skoj till en början, men eftre 1 och en halv timme märkte jag att ha ett papper på 50x40cm och klistra på åtta bilder med kankse måtten 5x5 cm blir ett himmla myk ritande men men de är väl slutprodukten som man kämpar för, lr?

vill oxå på anmärka att idag handlade jag ingenting (bara bleknigtandkräm och ögonskugga). de tar sig ;)
så myk mer hände inte idag. man e ju i skolan från 9-4 kommer hem strax innan 5 eftre som vi går fram och tillbaka. och idag eftre skolan var vi så trötta så vi har typ tagit de lugnt hemma jobbat lite med insperationsboken men inte så myk mer. nej nu ska jag ner och ta min sista cola burk och ta nått att äta:)
hoppas alla har de bra där hemma har inte hört från så många så.... 

peace out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0