till mina söta lärare

hej tyvärr funkar inte min mail så jag kan inte skicka mail längre försökt fixa de men de funkar inte. så jag tänkte att jag kan ju sara på era mail på detta sätt.
 
barbro tack så hämskt mycket för omtanken och jag kommer ha råda med tunnelbanan när ni kommer ner och till inlämningen av väskan, jag fick ju trotts allt väldigt mycket pengar av skolan så de e lugnt och sen kommer jag skicka kläder via posten för de blir myk billigare. och nu med tanke på att mitt kort inte finns tillgängligt kommer jag föra över pengar till hannas konto så allt e löst och väl uttänkt så du behöver inte vara orolig

gunela cola burkarna e borta och primark står fortfarande kvar med saker i:P i skolan går de jätte bra som du säkert har sätt i bloggen. klassen e fortfarande jätte trevlig och även dem som går i de andra året. jag kan förstå att du har en svag punkt för de engelska godiset de har jag med:)

ha de så bra båda två
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0