this is england

i dag var de skola :) så jobbigt imorse.. som alla vet är jag alltid klar typ 20min innan jag ska gå men på nått vänster lyckas jag tamefan alltid att stressa på slutet för att jag inte e "klar".
 
carro och bea stod vi dörren och stressade som bara den väl på väg till skolan gick vi sjukt snabbt bara för att vi trode att vi hade jätte kort med tid.. tio min gångavstånd till skolan kollar jag på klockan... (varm som en gris) nej men hoppas kl var 25över och vi började hel. så allt detta jäcktande i onödan men men då vet man att man kan gå till skolan på 35min :)

och de där jävla paserkorten, inte för människor som inte är den vasaste kniven i lådan. stod och försökte med de där kortet i 3min vid spärrarna, tydligen ska man höra ett litet "klick" innan man kan gå förbi spärren och de funkar ju jätte bra när man e halftdöv. "happyface".
 aja de kom iaf en vakt och hjälpte mig, hade suckande och stönande engelsmänn bakom mig. hade sån lust att bara vända mig och le och säga med svensk bryting: sorry i'm from sweden..

gjortde lite research på punk, aristokrati och viktor & rolf gick riktigt bra att hitta bilder men sen kom de där till att datakunskap.. sluta med att jag fick 35 bilder på en sida och alla låg på varandra så jag tröttnade lite drog till en lite kiosk och köpte en cola. nytt rekord! drack upp den på 4sek, lite stolt ändå och de var så gott:)
har kommit på massa ideer för mina insperationsbilder iaf, ska bara försöka genomföra dem vilket är en helt annan femma :P

vi hade så myk böcker att bära så jag och hanna tog bussen. de funkar ju ganska bra med en dyslektiker och en nojig person. trodde typ hela vägen att vi hade tagit fel buss, vi åkte om kring där bland massa snövit hus (tyk engelska hus ser ut som snövit hus). till en början var jag väl ganska lugn, tänkte väll att var de fel buss så var de väl bara hoppa av och ta en annan buss så man kom rätt till slut. vet inte riktigt hur jag kom till den slutsattsen med tanke på att jag har inte har den blekaste hur engelska buss systemet funkar och kan inte heller läsa deras busstabäller men som sagt de var rätt buss:)

kom hem chilla lite hanna satt och räkna på sin budget som vanligt. kan inte fatta de där med att räkna pengar, skulle väll vara otroligt smart att göra men asså tar man ut pengar på bankomaten och dem sen e slut ja.. då vet man väll att man har handlat upp dem lr? aja men nog om mig hoppas alla har de bra där hemma och mår fin fint :) nu ska jag krypa ner i min och hannas säng och kolla på någon serie :)

good night, don't let the bed bugs bite
!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad snygg bild. You really look like a fashion godess:D. Du ser i alla fall ut som någon som man tönker sig håller på med mode. cool cool. tack för rolig läsning puss gummsan. Ska till stugan nu i helgen och om två veckor ska jag löne förhandla 26/3 och flytta till nya lokalen 1/4. Skoj skoj. Puss norpan!

2009-03-13 @ 07:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0