punk rock

ja men då skriver jag mitt andra inlägg för dagen. såg ju då the duchess helt ok film fortfarande ingen aning vad aristokratiskt är men chansar väll på att de e typ hov stilen lr nått de löser sig :) jaa sen har väl vi bara typ chillat läst om punken oxå lr läst och läst coppat från wikipedia men va fan ber någon av flickorna läsa de för mig imorgon, hehe jag trivs så bra med min dyselexi :P börjar få lite panik med mitt klädval hit hade ju förfan med mig max vikten, men ändå har jag inga kläder! men köpte en t-shirt idag så den ska jag ha imorgon så nu slipper jag ligga och tänka på de hela natten. vädret idag var jätte mysigt in your faces ni som sa att london var kallt ställe:P imorgon blir de som vanligt en promenad denna gång till skolan i mina högklackade, inga komentarer på mitt intullekt.. mer hände väl inte idag förutom att jag fick shayna idag med mina små roliga historier som jag kan:) bea har lagt ut bilder på facebook så de e bara att gå in och kolla, jag e väl inte ens på en höft bra på datorer så fatta inte hur man lägger upp bilder på bloggen (lat e väl en annan andledning) och ni som komenterar ta de inte personligt när jag inte svarar vet inte heller hur man gör :P tátá

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0