police and thives

Nu sitter jag här igen då :) sitter och lyssnar på 112, gamla godingar. var så himla trött idag när jag vakna och konstigt nog hade jag värsta morgonhurmöret. lr ja asså inte värsta men ville bara vara för mig sj. så gick och lyssna på kent och gick till skolan i min lilla egna värld.
 
lite jobbigt i skolan fan hemma är vi vana att kolla i lite tidningar, klippa ut några fina bilder smacka på dem på ett vitt pappaer och woójle, så har man en insperationsbild (brukar jag till och med göra insperationsbilden eftre jag gjort sj plagget så dem passar ihop mer). i den englska ska man ha typ kanske 20 insperationsbilder innan man ens börjar med produkten.. men de var jätte skoj:D
har lärt mig en ny tecknik att göra insperationen de var så roligt kände mig som en liten makaron på julafton precis när tomten kommer, ni vet när man bara vill stå och små hoppa och klappa händerna av lycka.

alla har nog hört människor sjunga sjukt falsk, tänk på alla små hemma fester när man sitter där och lyssnar på de där otroliga låtarna som e så anpassande för sin egen röst..... iaf jag kan nog säga att jag varit med om värre. de e tydligen någon dag idag när man samlar in pengar till barnen i afrika, lite sött så där. men under denna dag har alla skolor insamlingar och den här dagen ska vara lite mixad med komedi och insamling. i "vår" skola tyk väl lärarna att de skulle vara skojsigt med karaoke:) så tänker den här fina britiska dialekten tondöva lärare som sjunger your beateful... de var inte fint.
 
haha ja de väl ingen stor nyhet att jag inte e den största pluggisen men ni ska bara veta hur vi framstår i den där skolan. vi har har lite ju skolsaker som ska fram och tillbaka till skolan och då tänkte ju jag att i stället för att vi alla ska bära en tung väska kan vi ju lägga allt i hannas lilla drag väska :) den e röd med en roset, ni fatta vinken. och den e propp full, ni kan ju tänka er hur de ser ut med 4 tjejer som bör på stora böker och har en smockfull dragväska.. alla andra i skolan har typ fickor, att lägga alla saker i?

och nej de e inte ok för er 50+are att tuta på små flickor, spess inte 15 bilar. men aa detta ska jag väl typ skriva på engelsa och på något annat ställe på internet. nej men people ni får ha en riktigt fin fredags kväll, nu ska jag ut och grilla lite papper så de ser gammalt ut:)
 
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0