always look on the bright side of life

ja inte så myk sömn blev de inatt iaf.. satt vid datan till typ halv ett lr något glömde helt bort tiden och sen när jag skulle sova kunde jag bara inte sluta tänka på min plånbok..
jag vill ha tillbaka mitt matkort, busskort, id kort och mitt visa kort!!!
£50 skulle inte heller vara fel att få tillbaka..

fick väl sova runt fem timmar sen var jag tvungen att gå upp hade inte duschat kvällen innan så var tvungen att göra de innan vi skulle åka, vet inte vad stället hette men vi åkte med jackie. här kommer den roliga biten eftre som jag var så trött igår innan jag somna så ställde jag bara en tid på mobilden utan att riktigt tänka.... jag hade gått upp en timme för tidigt men men de var skönt att inte stressa..
vi åkte iaf till ett shop ställe fanns hur myk affärer som helst men jag lovar nått har hänt med mig hitta inget... prövade massa saker men inget gillade jag, de blev en vit tunn liten väst ,"oversize" och en ring och ett par örhängen sen lite prisenter till pappa.

de ända jag roade mig med idag var att kolla på lokalbefolkningens mode.
för att göra en sammanfattning kort. ingen i london bryr sig vad dem har på sig så länge de är sköna och behagliga att ha på sig funkar de. ofta uggskor dessutom (inga komentarer på detta) dem som ändå försöker piffa till sig kan få två stilar. den första e dem som försöker men misslyckas de ser typ ut som manhatan affärens kläder och ingen av dem kan gå i höga klackar.. (vill inte verka lätt road på andras bekostnad men gud va jag tyk de är roligt att kolla på tjejer som, bokstavligen klampar om kring i höga skor med böjda knän) den andra liknar vår svenska avslappnande pop mode. 
så de var inte så inspererande att titta på människors kläder men men, kul hade jag ändå:)

eftre de drog vi hem, plugga och sen åt vi lite mat.
snacka med natta och abbe innan jag drog till polisen för att kolla om min plånbok fanns där (de ringer mig om någon polisstation får in den, håller tummarna men tror de ej kommer hjälpa denna gång).
började sakna lite tillbaka till kungsängen och oxå eftre som setffa skrev ett sånt fint litet mail.
men har de bra här så har fortfarande inte fått en sån där hemlängtan som mina lärare sa att vi alla skulle få någon gång under resan, den kommer kanske snart dock, vem vet :P

efter polis besöket hängde jag med jackie och handla lite föde för veckan. kände mig så hjälpsam för en gång skull, hon e ju så gullig så hon plockar till och med bort vår disk, asså vi ger den till henne men hon insisterar på att diska den lr stopa in den i diskmaskinen. så kändes bra när jag iaf fick hjälpa till att handla, packa påsar, bära in påsarna, plocka ur påsarna och ställa in allt. imorgon tänkte jag hjälpa henna med att dammsuga vi får se om jag får, hoppas de för jag börjar känna mig lite väl bortskämd:P

de var min dag hoppas ni alla andra hade en  bra dag oxå, skriver imorgon

tátá

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0