ol lost in the supermarket

innan jag skriver något om idag måpste måste jag bara säga: skicka inte sms till mig de e jag som måste betala dem och vill inte verka snål men de blir ganska myk efter ett tag:)


så idag iaf, vi drog in till london och tog en lite seitsing buss, 10 plus och allt var strålande.... ca fem min på bussen och de börjar spö regna! och de där citatet de kan inte bli värre, sjklart kan de bli de vi åker ju på en bro över vattnet en "aning" blåsigt. alla våra paraflax gick sönder så fick köpa ett nytt efter. hittade ett tyk £15 inte var så farligt menar i sverge är 15 kroner typ en äpplepaj + toabesök. eeehh ja jag pejade alltså 202kr för ett paraflax. sen drog vi till en sjukt stor marknad kommer inte ihåg namnet men ja, hade ju lovat mig sj att inte handla något slutade med att jag sprang kring alla så shops som en galen tant :p
när vi kom hem fick vi någon typisk brittisk middag, cottagepaj. asså de receptet ska jag ha med mig hem! typ gryta med biff och massa grönsaker och krispig potatismos ovanpå.
jaa de var väll min dag myk kortfattad men men :)


peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0