någon sjöng i december

Nej nu har jag allt varit dålig på att skriva men igår var de inte mitt fel :P jag skulle skriva i min blogg igår redan vid fyra tiden. Såg att lilla steffa hade skrivit ett fint litet in lägg, men när jag läste de hade jag bara ingen lust att skriva..  hade totalt glömt bort matchen  sverige mot portugal. Och jag ville så gärna se den! men vi tjejer skulle ut och äta och varken bea , carro lr hanna e  så intresserad av fotboll. Och fotboll är och förblir ett lagspel och lagspel ska man titta också i grupp, tillsammans ska man skrika på dem till sammans ska man hurra för dem.. Hur roligt är de att titta på de sj?  Men ibland får man göra de bästa av saken, så bestämde mig för att titta på den i repris.

Vi åkte till en marockans restaurang efter ha pluggat och snyggat till oss, så klart;) maten var så himmelskt gott! Jackie är jätte bra på att laga mat men de är inte så myk smak i maten. Vilket de var i den marockanska maten, äntligen fick smaklökarna jobba. Väl på väg hem, var vi tvungna att hoppa av vårt tåg som egentligen skulle ta oss hela vägen hem. Vi stod där ett bra tag men inget uxbridge tåg kom, fly förbannad gick jag och hanna upp och frågade en som jobbade vad de var som var fel. Tanten som jobba svara lugnt att tåget skulle komma inom 20 min jag och hanna börjar gå sakta tillbaka ner till pärongen. Helt plötsligt hör vi carro skrika för fulla muggar: TJEJER TÅGET KOMMER SPRING FÖR I HELVETE, SPRING. Vi löper ner så fort vi kan men asså i 12cm klackar går de inte hur fort som helst ner för trappor. Jag skriker tillbaka håll i dörren! Får som tillbaka svar exakt samma fras som hon skrikigt i början , och jag skriker tillbaka samma som innan medans jag håller i trappstången och försöker skynda mig ner. Vi hann! När vi kom hem köpte vi lite godis på m&s och kolla på film.


Idag när jag väl skulle kolla på matchen, fanns de ingen repris att titta på så fick kolla på en nedrans samman fattning. Vem anställde tv4 sammanfattnings snubben asså? Nej jag såg inte matchen men att säga att vi spela bra när, ett typ alla Portugals bästa spelare var borta. Två vi hade våra "två bästa spelare" men den nya pojken som skulle ersätta ljungberg spela bäst? Besviken sverige!! Men, ja vi fick iaf poäng så...

Hela dagen har jag ritat och ritat e nu klar med modeteckning och plaggskiss och jaa min assoseiar är då själfallet klar :D medan vi alla jobbade hårt satt vi och kollade på harry potter och hemligheternas kammare sen fick jag bestämma film :D äntligen fick jag se tecknat!! Anastasia blev de. Sen nu på kvällskvisten satt jag och titta på någon film vet inte vad den hette men en myk rörande film, orkar inte förklara i detalj vad den handla om men man kan väl säga att den handlade om hur en pappa kan offra allt för sin sjuka son.


Nu är kl här 01:20 så ska faktiskt sova. Ska försöka att få bort min dåliga vana att skriva så sent och börja skriva lite lite tidigare.


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0