London Calling

ja men hejsan alle sammans !

detta e mitt sista försöka att skriva detta inlägg, har försökt att skriva de tre gången men antingen fuckar internet lr så stängs datan av för att man har glömt att ladda.. de känns som att de här med blogg inte e men grej men men. skriver ju denna blogg för att jag inte orkar skriva till alla vad jag gör om dagarna.

igår kom jag iaf hit :) planet tog lite längre tid än vad de skulle efter som de var lite busväder i London så vi var tvungna att cirkulera lite i luften.. satt precis vid motorerna oxå så de surrade en aning. tackar den människa som uppfann hörlurarna och ipoden. Jackie och Petter som vi bor hos är hur trevliga som helst! så känns verkligen som att man kommer trivas.

Idag:

vaknade med solen stekande i ansiktet freaking asome! försökte göra gröt med en matsked som mått, inte lätt ska jag säg.. konsistensen vart väl typ lite sement liknande, tyk ändå att jag räddade gröten ganska bra med lite blåbär och honung. vet inte riktigt hur jag tänkte sen med skor men jag tog iaf mina höga klackar och sen gick vi till skolan vilket tog 45 minute, dock as mysig morgonpromenad så jag tror vi kommer göra de varje morgon. kändes lite muppigt att vi behövde paserkort för att komma in och ut från skolan men vad vet jag.. ser ut som en nazi på kortet de fattas bara den där fina mustachen and I'm good to go ;) alla elever var iaf jätte välkomnande, kanske ska till och med ut med några på fredag nästa vecka. vart lite chockad att alla elever var sämre klädda än våra svenska bondeläppar, menar jag trodde typ att alla killar skulle ha fett snygg pop stil och tjejerna skulle ha värska mode kläderna. kortfattat, alla var kvar i 90 talet..
blev väl oxå lite purken med tanke på att alla killar var ap fula, inte ens i krig... kändes inte heller riktigt som en engelsk skolan med tanke på att de typ bara var indier men va fan :P

imorgon ska ska vi möta gunnella och miken i London, baker street om man ska vara exakt. jag tyk de kommer vara fett coolt att de var på baker street mäster decktertiven Basil mus "bode" (disney film). sen ska vi väl se oss om kring i London och ska försöka komma ihåg att skriva om de imorgon, ska oxå försöka ta några kort. kamera e inte min starka sida vilket alla vet...

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan va bra du skriver syrran, I´m impressed. Ser fram emot att läsa nästa inlägg. Tjena Fashionita!

2009-03-10 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0