i'm walking on sunshine

gud va fint väder vi hade idag! de var så mysigt, vi åkte in till london strosade lite sen satt vi på en luchrestaurang i kankse tre timmar och bara mös av solskenet.
hanna möte sin bästa kompis där hon var oxå i lodon för skol arbete fast bara i en vecka. nej så min dag var faktiskt riktigt bra måste jag få säg:) å jag blev så glad på morgonen, vi skulle fylla på våra oyster card och gick bara in i en lite shop och fråga om man kunde göra de och vet ni vad han fråga?
 han fråga om jag och hanna var från amerika :) hehe så bra e jag på att prata eng :P
två saker hände dock som var väldigt negativa... kännde lite li i läppen och nu har de förvandlats till ett stort blommande munsår... hade ingen salva med mig så klart och viste inte vad munsår heter på eng (så.. så bra e jag inte på eng) sickade dock ett sms till min pålitliga far som kan allt men när jag fick de koreckta ordet på munsår kändes de inte till någon hjälp hur ... utalar man herpes labialis. nej alldeles för myk lalal i de så väntade tills jag kom hem
 hade en tub i resväskan vilket var typ tom så har klipt sönder den nu för att få ut allt..

men nog om de, när vi väl var på väg hem går en (uräkta uttrycket, men jag vart fett arg!) käring jävle in i mig och mina solglasögon hängde vid halsrigningen på linnet så hon mosa dem.. dem var helt sönder så vi var "tvugna" att åka till camden för att köpa nya.
och där hitta jag inte bara nya solglasögon utan en jätte fin stickad väska men dragkedjan var trasig. först hade den kostat 30£ sen hade dem sänkt de till 19,98£ sen var de halva priset på den och sen eftre som dragkedjan var trasig fick jag de för 5£ men här e den bästa bitet jag fixa dragkedjan så fan va jag fynda :D

nej de var allt för mig
peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0