hur kan du vara så skuren skalad och ändå va vid liv

jag klagar då aldrig på skavsår men fy i helvete vad jag har ont!! och de inte på föterna, de är hela insidan av låret ända från "grenen" till lite längre ner än knänen + vänstra höft tror fan jag har under röven oxå. jag älskar mina bea szenfeld byxor, dem e så fina men har man inte strumbyxor under jaa då slutar man med typ eksem över hela benet.. grej e att de e någon tråd som de är vävda i som e lite hårdare format och eftre som byxorna e något så där stora så rör sig byxbenet hela tiden när man går. haha fick tre häl skavsårsplåster av hannas, sånna där som e typ som extra hud. a nej vet inte riktigt hur jag tänkte. jag vet att man får ont i dem utan strumbyxor men de var så varmt idag och ville så gärna ha dem så jag tankte så klart: äsch lite skavsår har aldrig skadat men jag har aldrig varit med om värre :P till och med jag tackade nej för en shopping runda i centret idag, sån pain hade jag.

var i skolan idag då da. gick bra som alltid hittade till och med till bibloteket idag helt sj. de där med lokalsinne har ju aldrig varit min grej, men tror jag börjar få kläm på hur bygnaden ser ut nu :P så stolt och tror dem andra tyk de e skönt att jag inte behöver vänta på att dem ska hjälpa mig genom skolan :P

för folk som vill se vart jag bor gå in på google.co.uk klicka på kartor. sök på: 13 Charville Ln W, Hillingdon, Uxbridge, Greater London UB8, Storbritannien
tryck på den oranga gubben till vänster på kartan, tryck sedan tre gånger på vänstra pilen och dandaan där bor jag:) vill ni oxå veta hur min granne ser ut e de bara att klicka lite till på den vänstra pilen :)

idag blir de en lugn kväll jackeis son och flickvänn är här med sin lilla makaron, jätte söt. men dem ska sova här sen så vi får se om jag tyk ungen e så söt imorgonbitti :P

hare gött alla idag och ta de lugnt! peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0