hemma har ni allt snö :)

Hej igen sitter och inte riktigt har något att göra. Vill ju inte skryta men vädret här e så skönt! Till och med humlorna har vaknat till liv lr fötts lr va dem nu gör på vintern:P idag e vi lediga så vi började morgonen med en promenad och sen åt jag min vanliga frukost (har blivit bättre på gröt nu, så den smakar nästan som hemma bara att jag glömt salt hela tiden). Efter som jag e beroende av cola var jag tvungen att gå till affären och köpa en massa colaburkar. Vi hitta typ en ”myrorna” press övergatan så slutade med att jag köpte en t-shirt (kommer SÅ behöva betala övervikt när jag åker hem) Haha juste glömde berätta om fransken som jag träffa igår. Vi hade varit på starbucks och fått en kod till toaletten där så press innan vi skulle dra oss hemåt gick vi på ett sista besök. Koden funkade dock inte, tror dem byter koden varje timme lr nått, men då kom de ett franskt gäng som också skulle på toa. Vet att alla länder har olika ”kulturer” men alla vet väl vad kö är? Iaf inte dem så dem gick bara förbi oss och knappade in koden som dem hade fått. Hur som haver började jag och miken att snacka med kille som var med i det franska sällskapet. Skit ful, skit geekig men jätte trevlig. så jag och han stod och snackade medans jag väntade på att få gå in på toan (ville ju flasha lite för läraren också att jag snackade engelska, hon e ju trots allt min eng lärare) när jag väl var klar så ville han ha min facebook, jag ville inte ge den men asså jag tyk han var så duktig på eng och menar ville ju inte bara säga nej och springa där ifrån, hade iof varit en ganska smart ide men men:P Nej nu ska jag inte till tjejorna och kolla på lite film och få lite inspiration till aristokratisk stil  Cheers mate !

Kommentarer
Postat av: Nickan

1. Inte ett dugg avendsjuk, inte alls. Verkligen inte..

2, Du borde skaffa en blogg sen när du kommer hem.

3. JAG saknar DIG

2009-03-11 @ 19:18:24
Postat av: ida-lii

låter som att du har det riktigt fint där nere :)

glad för din skull! men jag saknar dig lite väl...

kram på dig! hälsa alla andra!

2009-03-11 @ 20:10:47
URL: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0