god save the aristocracy

nu sitter jag här igen framför datan och sammanfattar dagen. morgonen började väl lite si och så var hur trött som helst jag och hanna znosa i en halvtimme.
vi la oss inte så sent igår vi gick väl i säng vid halv elva men ändå va jag trött.
 igår så mötte vi rob och en tjej kompis till han, dem var sjuk sköna människor och vi hade de jätte trevligt. men mina problem började vid tuben på väg hem. hade precis tryckt i mig en cheesburgare, lite väl snabbt och jag fick världens hicka och den ville bara inte ge mig sig, men de var inte bara de.. jag var så himmla kissnödig! tyvärr ärvde jag av mor min den dåliga vanan att aldrig gå på toaletten vid rätt tidpunkt,
 nej nej de e ju klart att man kan hålla sig l-ite längre....
jag var tvungen att sitta på ena benet och hålla mig jag var tvungen att sitta och hoppa upp och ner på  sätet, jag var så kissnödig att jag till och med hade ont i skulderbladen.. och inte bara de.. de här engelska bussarna är inte lika låga som våra bussar så man måste ta ett litet större kliv för att komma på dem, vilket jag, självfallet inte tänkte på så slog smalbenet rätt på "busskanten".
har en stor bula nu så e lite fint skimrande i lila.

åter tillbaka till idag,
när vi äntligen var på väg till skolan märkar jag att jag glömt min insperationsbok, vette fan hur jag lyckas med tanke på att de är de ända man ska med sig till skolan, men iaf.
var tvungen att gå tillbaka och hämta den och eftre som hanna carro och bea går ganska långsamnt så fortsatte dem gå.
och sj klart ska barnsliga jag se de som en tävlig att komma i kapp dem så jävlar va jag knata på:P men jag kom ikapp allt.
skolan gick allt bara snätt fastna på varje insperations bild och dem popade bara inte, de vara bara platta, om ni fattar. läraren sa då att jag skulle börja skissa på själva produkten.. lyckat!
kom inte på något! ville göra en klocka men hur ska man få in punk aristokrati? och sen ska de vara lite over the top med tanke på att de ska funka in i viktor och rolfs stil. nej de funka inte ville bara hem och sova bort problemen, men alla andra ville dra till shopcentret vid skolan och få insperation från sekendhand affärer och köpa köpa material. vilket fick mig att bara känna mer desperation,
med tanke på att jag hade inga ideer och noll kontroll på vad jag villa ha som accossear. men jag gick med.. gick där i affärerna och kände att lite terapishopping kankse skulle vara bra. och se där ja köpte en tröja gick tillbaka i tankarna på att jag ville göra en klocka men ändå ville jag göra ett halsband.
slå ihopp dem dock och Pang Bom där har vi min accossear:D
köpte oxå ett jätte fint nattlinne :)

nej nu ska jag dra mot rummet och ta en cola

tátá

Kommentarer
Postat av: s

haha knäppis!

2009-03-17 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0