en timme e en minut

well hello agen! min morgon började väl ganska bra måste jag få säga. fönstret var på glänt i natt så de luktade inte lurket när vi vaknade.
vilket påminner mig om att på peka, när jag skrev att de lucktade värre än när 20 killar har lanat.. lukten går inte att förneka men vi kom på lite senare att de var inte ifrån shoppingpåsar och lite godispapper, nej de kommer från vår fina sol vi har i england förtillfället. solen ligger på vårt fönster hela tiden och skapar denna instängda lukt:)

åter igen till min morgon.. allt var bra som jag sa, tills jag kom på att jag var tvungen att ducsha. de fanns inge varm vatten, vilket jag trodde var de värsta jag kunde råka ut för på mogonen..
inte riktigt, press innan vi skulle gå märker hanna att de ramlat ner en liten ring i toan. och ja, vems ring kunde de vara om inte min!?
de var farmors ring som jag fått så kunde bara inte strunta i den.. hade dock alsolsprit hemma så min ring och mina händer kunde bli riktigt rena efter de lilla äventyret i toan...
trodde att ja den här dagen skulle bli en sån där dag då karman kommer ge igen efter alla så sneekiga saker man gjort i livet men ha! vi drog till sekundhand affären och jag hitta anastasia :D happy face
 och inte bara de, de var en box.. anastasia 2 var med oxå! mina ögon lös av lycka, hela denna box för bara 12,3 kr men väl i skolan märkte jag att anastasia 2 fodralet bara var ett fodral ingen film i så klart så ja.. hade till och med betalat för myk för en film. lite smått irriterande.

fortsatte jobba med min insperationsbok går lite segt mentraglar mig framått. köpte en klocka som skulle vara med på en bild tog typ sönder hela klocken men den tickar på så nu har jag till och med en fungerande klocka med :) 
märkte oxå att på mitt paserkort heter jag inte frida, vf inte fridaq i stället låter lite mera klutshit. låter typ som ett preparat som hjälper människor med att hålla tätt lr nått, men men.

fick höra sen att min kanin har blivit sjuk igen:( så nu vill jag bara hem och ta hand om honom!
de fick bli en tur till shoppingcentret :) köpte en ny foundation en liten tyg väska och en ny kofta de var så kalt när vi skulle hem och allt jag köpte var typ på rea så tyk att jag var tvungen att ta tillfället iakt.

korv till mat.......... kunde inte riktigt framföra till jackie att jag inte gillar korv, menar maten var nästan klar när vi kom hem. så de var bara att le, tugga, svälja, le och uttrycka sig i ett: MMMMM!

nej nu e klockan över tolv så ska sova, imorgon blir de london:D

bye and have you ol a good night sleep, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0