de e så smart att dubbelkolla kalendern en exktra gång

Idag har de varit jobbigt ska jag säga er alla.. skolan slet jag som ett djur tog knappt rast känns som vi har så myk att göra och även fast vi ligger före alla i klassen var vi alla hur stressade som helst en modboard en finishmodbord och så klart en produckt ska vara klara tills nästa vecka + ma b, eng uppgift, två musseum och uppgift på de och en arbetsmiljöuppgift. men men, de grejar vi får bara ligga i som vi hittills gjort så.

vi sitter iaf och fixar till saker i sketchbooken och ska press på lunch, jag ställer mig så klart upp från stolen, mennar inget ovanligt skulle ju ner till caféterian. blickar ut från fönstret in mot korridoren och där står tammefan 20killar och glor på mig.. jag kollar med en frågande blick och en utav killarna försöker säga nånting. är inte heller någon direkt "läppläsare" så fattar ju ingenting vad han försöker att säga. vilket han nog fatta,
för jag såg ut som ett stort frågetecken. då gör han gester att jag ska gå ut från klassrummet. fortfarande frågetecknet frida pekar nervöst på sig sj, han nickar. e precis på väg ut då jag hör hanna typ lite halft panik: Vad gör du!? vilket får mig att tänka, ja va fan gör jag, vf i hela friden ska jag gå ut till 20 dreg och leka trevlig? och eftre som hanna lät så nervös så blev jag fan oxå de så jag står i steget och bara står där vet varken ut lr in.. ska jag gå ut ska jag vara kvar. vad vill dem och vf blir hanna så nervig? vilket bea och carro oxå blev.. de sluta i allafall att en av killarna inte större än tumme (inte så kort men ni hajar grejen) kommer in i klassrummet frågar med ett nervigt garv. har du sytt dina byxor sj?

mina byxor e från sheep monday, vissa tyk dem ser ut som ridbyxor (vi delar inte uppfattning) vissa tyk dem e sjukt snygga så jag har faktiskt ingen aning om jag ska ta de som en komplemang.. svarade iallafall nej har köpt dem i sverige (fråga inte men jag har alltid velat säga den frasen) han glider ut och hela sakarn försvinner..

eftre skolan var tanken att jag skulle till polisstationen och kolla eftre om någon snäll person i detta land lämnat in min plånbok men med tanke på att jag precis lärt mig vart bibloteket och toan ligger i skolan kände jag mig inte riktigt modig nog att gå runt i uxbridge och leta så tar de imorgon med jackie.

åt god mat som vanligt, kolla på film och precis nu innan jag skulle hoppa i säng kom jag på att jag skulle överföra pengar till hannas konto så hon kan ta ut pengar åt mig.. -51kr på kortet...
blir lite närvig för senast jag tjecka, var de när jag tog bort alla pengar från de kontot så att ingen skulle kunna använda de men nu helt plötsligt ligger jag inte på 2kr utan back på 51.
ser oxå ett uttag den kvällen jag tappa min plånbok som jag inte känner igen för jag tog aldrig ut något den dagen.... ringer polisen, här ska en anmälan skrivas medan jag snackar med damen på andra sidan linjen börjag hon fråga sätta mina tider hon tyk de e myk konstigt att jag gör en anmälan på pengar som "taggits" dagen innan jag tappa plånboken.. mm de tyk jag med.... 21 gjorde jag ett uttag den 22 gjorde jag inga uttag och den 21 e den dagen jag polisanmäler... vet dock inte hur jag kan ligga back men de får jag ta med banken imorgon och fringers krost att min plånbok någonstan ligger i ett litet hörn på en polisstation..

hare gött allesammans!
peace out

vet inte vad som hände men detta inlägg skulle kommit ut igår den 23/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0