bara för en gångs skull: shush

Nu sitter jag framför tv ska snart kolla på harry potter fången från azkaban . idag har vi varit i skolan och jobbat, som vanligt har vi jobbat mest av hela klassen.. börjar faktiskt sakna min klass, de elever som går i vår klass beter säg som dagis barn de skriker, de leker och den skämtar om barnsliga saker. Som idag.. de försökte göra fula ord av varandras namn. de går i skolan 3dagar i veckan och då håller de bara på med design, mönster och sömnad.  Ändå gör dem inget i skolan. Finner de så konstigt men jag orkar inte ens kommentera de..

jag saknar iaf mina mode/design kamrater där man kan skoja lite men efter ett tag slutar man och jobbar vidare lr så jobbar man samtidigt som man pratar. Vi behöver direkt inte en lärare som hela tiden måste påminna oss att de är lektion och att vi måste jobba.

'
Busade dock lite idag hade luva på mig hela dagen, hehe bus bus men inget sa något och menar hade den inte så de täckte ansiktet utan den satt typ bra på bakhuvudet:)


Sedan gick vi till Starbucks och tog en kaffe, köpte ett nagellack också:)
hanna och bea gick lite tidigare från Starbucks för att köpa cd-skivor, jag och carro satt kvar och mös lite i de mjuka sofforna.
Plötsligt kom de en indie på 34 år och började snacka med oss. Verka bara vilja vara trevlig och bara var nyfiken på vilket språk vi prata på, han hade tydligen varit i Sverige och tyk han kände igen språket.
Men nej då plötsligt börja han typ ragga på oss och gav sin facebook och email. och typ aa om jag kommer till sveriga så kan vi ju alla träffas på en krog lr nått;)
Jag säger då de.. att killar som han (inte ens den sista på jorden skulle vara ett alternativ) bestämmer sig för att gå fram till oss och ens slösa på tid och försöka något.. har dem ingen själv insyn överhuvudtaget?

Sen gick vi hem och åt oss alldeles för mätta men de var så himla gott, lamm sallad med salsa pitabröd och tzatziki. Sedan satt vi som vanligt och pratade och skrattade. Vist, jag saknar hem men jag vill inte åka här ifrån trivs alldeles för bra härL och nu har jag bara 4 dagar kvar.... Känns iaf bra att jag nästan har allt arbete kvar.

Har de bra hurre ni ni


tàtà


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hejsan!



Jag har några jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder, prylar och mat helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här gratissidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom enligt min mening :)







1. GRATISMODE



Denna sida är min absoluta favorit, då det är så otroligt lätt att få ihop mycket poäng. Jag har redan fått ihop till ett presentkort på 1300 kr :) Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg eller liknande för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Registrerar du dig via mig får du 50 poäng + att du får över 40 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Ett annat stort + med denna sida är att dom använder sig av superpresentkortet vilket innebär att det finns en mängd olika affärer att välja ditt presentkort från. Det innebär också att du kan få ända upp till 1000 kr i ett presentkort. ( vilket inte tar lång tid att få ihop :)) Exempel på affärer att använda ditt presentkort i är: SIBA, IKEA, dinsko, H&M, Stadium, Cervera, Åhlens m.m.m.! Kolla in denna sida vettja :)



www.gratismode.se/?c=3766







2. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1500 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från JC, H&M eller Nelly.com. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803





LYCKA TILL :)

2009-03-30 @ 23:38:04
Postat av: Mamma

Även om inte du längtar hem så längtar jag efter dig ska du veta!!!! och det är ju bra att du inte har hemlängtan för det är jobbigt har jag hört.

Din mor!

2009-03-31 @ 21:38:01
URL: http://besatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0