vet inte vad som hände men nu e de bestämt:D

hej alla glada:)
idag var vår sista dag att hinna klart med våra projekt. kände mig inte riktigt nöjd med min slutprodukt såjag åkte till camden för att göra lite extra resurch på punken. när jag gick där och strosa med min kamera såg jag en sån sjukt snygg punkar kille. tog tillfället i akt och gick fram till honom berätta att jag skulle göra ett mode projekt om punk och fråga om jag kunde ta ett kort på honom. iaf vi stod där oc snacka ett bra tag innan vi bestämde oss för att ta en kaffe. glömde bort tiden totalt så kom hem för en timme sen. men ag vet att detta kommer låta skogs tokigt men jag har bestämt mig för att stanna i london en vecka till. har bokat en flygbiljet till nästa lördag ska typ bo hos han och allt. aaa jag e så glad tänk att få vara här i london en hel vecka till och bo hon en skit snygg och jätte trevlig kille. har dock inte snackat med mamma och pappa om de så de lär ju bli en stor chock när ni nu läser bloggen.. men jag har pengar och allt bea tog ut lite extre till mig så jag ska klara mig.. han heter david och är 22 år och bor en kvart ifrån london med metron kommer dock inte ihåg vad de hette men han möter mig på fredag vid hillingdon station så:) 
ja men gott folk jag tror vi får ses om en vecka och två dagar istället. 

nog om första april

idag har vi jobbat, jag var nästan klar med allt ju så för mig har de inte varit en jätte jobbig dag. lr jo förlåt jag tar tillbaka de för som sagt jag kan inte stava på svenska alltid och defenetivt inte på engelska och ja alla översättnings sider tyk jag var en person som behövde extre hjälp från deras sidor så eftre ett tag ville alla att jag skulle betäla på deras sökning, blev ganska trött på de och ville inte sitta och störa tjejerna i deras jobb hela tiden om stavnings frågor, så nu får de stå på svenska i min sketchbook och på allt annat engelska men tror de inte blir något problem får ha muntligt med jane imorgon lr nått. köpte ett jätte coolt halsband i sekendhand butiken de var typ en sterio och sen köpte jag gamla fantasia :) inget mer hände idag tror jag, ni får har de så bra nu ska jag sova.

peace out ;) 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du skämtar?

2009-04-02 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0